Föreläsning Varumärket som ett löfte / Employer Branding

Återförenade! Det är nu över två år sedan Mats Urde och jag var ute på vår gemensamma Employer Branding turné. Den gången gjorde vi sju stopp på vår resa genom Sverige och då i Poolias regi.

Mats lägger den teoretiska grunden med sin klingande lundensiska och härliga akademiska humor. Han bjuder generöst på sin erfarenhet från samarbeten med några av våra allra största varumärken. Därefter pratar jag mer praktiskt om vad som kommer ut av ett fantastisk nära samarbete mellan marknadsavdelningen och hr-avdelningen och hur man involverar samtliga medarbetare sitt varumärkesbyggandet.

Nu får vi återigen samarbeta tack vare Content Talarbyrå då vi sammanstrålar på Addera Kongressen under två eftermiddagar i maj.

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s