Sociala medier ur ett arbetsgivarperspektiv – jag får väl skriva vad fan jag vill?

M Grusén & K BergSamhällskommunikation i fokus: Får jag som anställd skriva vad jag vill i sociala medier?Mötesplats och mingel för alla som är intresserade av kommunikation, opinionsbildning och media. Speakers Corner med debatt om aktuella kommunikationsfrågor varje dag kl 18.00. Dagens tema: Sociala medier ur ett arbetsgivarperspektiv – jag får väl skriva vad fan jag vill? Träffa branschens aktörer: Resumé, Sveriges Kommunikatörer, Nowa Kommunikation, Hammer & Hanborg, Novus Opinion, Sveriges Mediebyråer, Sponsrings- och Eventföreningen och Swedish Content Agencies och SWEDMA

Policy & riktlinjer vs råd & utbildning för både arbetsgivare och medarbetare. Beroende på vad jag skriver och postar idag, kan det komma surt efteråt..?

Jag tar med mig Marie Gruséns (forskar i mediestrategi på JMG) härliga personlighet och hennes ‘the granny test’.

Arrangör: Resumé, Sveriges Kommunikatörer, Nowa Kommunikation, Hammer & Hanborg, Novus Opinion, Sveriges Mediebyråer, Sponsrings- och Eventföreningen, Swedish Content Agencies, Swedma
Dag: 1/7 2013 17:30 – 19:00
Typ av evenemang: Debatt & mingel
Ämnesområde: Media/journalistik
Ämnesområde 2: Annat
Språk: Svenska
Plats: Kronstallgränd
Platsbeskrivning: Nowas och Resumés trädgård, bakom Clarion Hotel Wisby

//Katarina

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

