Årets första Ren & Skär HR

Dags för en ny valuta som inte går att köpa sig till? Svante
På torsdag lyssnar vi på hur du skulle kunna ta temperaturen på ditt varumärke genom en helt ny valuta.
Hur starkt, tydligt och effektivt är ditt arbetsgivarmärke? Länge så har Universums rakningar varit den enda valutan och därmed den valda sanningen, men alla som arbetar med talent-frågor & employer branding vet att det finns flere faktorer som spelar in för en lyckad tillsättning än hur känd man är. Kännedom är dock ingen dum dörröppnare. Det än viktigare är medarbetarlöftet och hur organisationen lyckas infria diverse individuella förväntningar.
Vågat tänka att valutan är fel.. Att valutan tappat sitt värde eller att det gått inflation i den enda tillgängliga valutan. Sådana tankar i kombination med att data i sig inte är det viktigaste längre, utan det vi gör med vår data som gör skillnad. Vad skulle hända om vi alla vågade sluta lägga dyra pengar i medieprodukter för att tillfredsställa ängsliga vd:ar och/eller använda oss av urvattnat instrument som delar ut utmärkelser i 142 kategorier.
På torsdag lyssnar vi kritiskt till Svante Randlert som påbörjat ett spännande samarbete med Sifo
för att på riktigt hjälpa modiga företag att neutralt bli bättre.
Ta nu chansen att vara med och tyck till kring hur en ny ranking skulle kunna se ut och hjälpa just dig i arbetet.
Ren & Skär HR – By Invitation only
//Katarina

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s