Ängsligt och tudelat

RKBjud in 30 HR chefer och be dem agera åsiktsmaskiner om befintlig Employer Branding valuta och syftet samt målgruppen för densamma.

Tänk er att engagemanget är relativt svalt och orsaken till att välja eller välja bort inte är ett helt igenom aktivt val.

Intressant. Men oavsett. Tankvärt vart vi är gällande kvalitativt träffsäkert Employer Branding för intressant målgrupp kontra sprutlackera kommunikation och kännedom för att lugna den egna chefen.

Tack alla närvarande för bidraget till Röda Korset. Tack även Communications för att ni kom och lyssnade in vad som saknas/efterfrågas i en alternativ valuta. Vi är helt säkra på att Röda Korset är tacksamma även för er gåva.

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s