Passion never fails

cghrmMen, hur otroligt energigivande är det inte att det nu finns en arena där akademin, offentlig sektor och privat sektor kan mötas och utbyta emperi, dagliga & framtida utmaningar, framtidsspaningar samt beprövad praktik. Precis hur bra som helst.

Undrar hur många utanför Göteborg som vet om att Centrum för Global HRM finns, verkar och inom sinom tid kommer ‘producera’ vår alldra första professur inom HR i Sverige. Hur cool är inte det!  Linda & Per

Håll koll på vad som är aktuellt på @cghrm då Centrum för global HRM bl a är mötesplatsen för ny forskningskunskap inom HR-området. Per Thilander (Handels i Gbg) är föreståndare tillsammans med Ylva Ulfsdotter Eriksson, vik Föreståndare (GU)

För egen del. Hur kul som helst att för andra gången få komma till Göteborg och prata samt träffa denna sköna blandning av passionerade HR-kollegor. Vad jag pratade om? Passion never fails – vår precis avslutade Passion Tour. Åtminstone när jag höll mig till ämnet.

Vad jag (baldn annat) tar med mig är Bengt Furåkers ”Work-life balance… tycker jag inte riktigt om som begrepp då arbete också är en del av livet. Borde det inte heta Work-family balance?”

//Katarina

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

